7 Ekim 2014 Salı

Gebeliğin 36. Haftasında Doğum

Şuan 2,5 aylık kolik bir bebeğiz. .

36. Haftamızda nişan ve hafif bir sancıyla acil hastaneye gittik.. yeterli bir şekilde ilgilenildi diyemem ya da normal doğumu destekleyen bir doktorla karşilaşmamis olmak üzücü. . Çünkü bebekler sancıyla bile dönerlerdi. . Bunu çoğu yerde okumuş olmama rağmen normal doğumda niye ısrarlı olmadığımı ya da neden bir devlet hastanesine gitmedigimi kendime belkide her belim agriyisinda soracağım. . Deneyimsiz değilim doğum hemen gerceklesmez ama bir önceki bebeğimi kaybetmiş olmak beni böyle bir duruma sürükledi sanırım. . Korktum.. Evet çok korktum. . Ya dönme esnasında kalbi dursaydi. . Ya ıkinma esnasında nefessiz kalsaydi. . Hayirlisi böyle olduğu için böyle olmuştur ya da ben tevekkül etmediğim için mi bunları yaşadım bilemiyorum.. ama sanırım hayırlısı böyle olmasaydı bir şekilde normal doğumu yapardım. . Sağlık olsun.. 36 . Haftamızda 3250 gr ile oğlumuz sağlıcakla doğdu. . Bende 12 kilo aldım ve haftasında sislerimde indikten sonra hamile kaldığım kiloya geri döndüm. . 12 kilo bir anda gitti.. beslenme tarzımı hiç değiştirmedim. . Hep bebek odaklı beslendim eğer tam zamanlı doğsaydı 4.5tan fazla olacaktı bu da zaten sezaryen sebebi bir bakıma. . Epidural sezaryen oldum her şeye tanık oldum.. Evet ameliyat sonrası iyileşme süreci ilk bir hafta çok aciydi. . Sonra düzeldi ama belim zorlanınca sürekli ağrıyor ne zaman geçer bilmiyorum.. Sağlık olsun. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder