16 Haziran 2014 Pazartesi

30 Haftalık Gebelikte Genel Durumlar

Gebelikte Şişkinlik Durumu

Yiyeceğim her şeyde Sıfır tuz kullanmama rağmen ayaklarım ve ellerim aşırı derecede şişmiş durumda. Yüzükleri çıkaralı çok olmuştu da şimdi terlik numarasını değiştirmem gerekecek. Sanırım yemeğimi evden getirmem gerekecek. Şimdi işin gücün yoksa birde işyerine yemek hazırlığı yap. Yap tabii canım işin ne..

Kilo durumu:

62-63 kilo arasında gidip geliyorum..
Bebeğim 30. haftasında 1.900gr Maşallah.

Şikayet durumu:

Gribal enfeksiyonu atlattık çok şükür.. Yalnız kabızlık durumu bu aralar sık sık oluyor. Bol su içmeme rağmen ve demir ilaçlarını kullanmak zorundayken biraz daha sıkacağız dişimizi..

Doğuma hazırlık çantası :

İki ayrı çanta hazırlama aşamasındayım. Bebeğim için ayrı bir çanta aldım kendim içinde evde küçük el bavulu tarzında bir çanta vardı onu kullanacağım. Daha sonra liste şeklinde ayrı bir konu açacağım ama ,

Şimdilik kendi çantamızda olanlar :

3 adet gecelik
3 adet iç çamaşırı
2 adet havlu
1 terlik ( terliği değiştireceğim sonradan vazgeçtim)
1 adet emzirme sütyeni
1 paket ped
1 paket peçete
1 adet diş fırçası

Şimdilik bebeğimin çantasında olanlar :

2 adet hastane çıkışı
2 adet çıtçıtlı badi
2 adet alt zıbın
1 adet yenidoğan ıslak mendil
1 adet pişik kremi
2 adet battaniye
1 adet havlu
Eldiven şapka
1 hırka

Eksikleri yavaş yavaş tamamlamak lazım sanırım..
Hayırlı gebelikler diliyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder