17 Haziran 2014 Salı

Gebelikte Ayak Şişkinliği

Evet bugün neredeyse çıldırmak üzereydim. Hiç bir terlik mi olmaz ya ? 41 numarasına kadar giydiğim terlikler vardı fakat benim ayaklarım 37 numaraydı zamanında :) Terlikleri iyi kalıba oturtamıyorlardı sanırım. Yani bir terliğin 41 numarası olmazken başka bir terlikte 39 numarayı bulup kapıp almam bir oldu. Gerçekten çıldıracaktım. Ayakkabı  ve sandalet almak istemedim  Terlik giyinilebilir doğum sonrasında. Kocaman bir terlik reyonunu öğle molasında yarım saat dolandım. O arada ayaklarım iyice şişti. Kilo durumum normal ilerlerken ayaklarımın davul gibi olması can sıkmıyor değil. Az kaldı desem zaman da bana geçmiyor ki :),
Eve gider gitmez soğuk suya tutuyorum ayaklarımı, daha sonra uzun bir süre ayaklarımı kaldırarak uzanıyorum. Ayaklarımı havadayken ufak ufak sallayıp kan akışını hızlandırmaya çalışıyorum. Sabaha kadar ancak geçmiş oluyor sabah işe gelirken yeniden başlıyor.:) Bu gidişle zamanla benim öğle yürüyüşleri hayal olacak. Bu memleket çok sıcak..

Sağlıklı gebelikler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder